خدایا کفر نمی گویم


lollipops

خدایا کفر می گویم  ، پریشانم ، چه می خواهی تو از جانم
 
خداوندا اگر روزی ز عرش خود به زیر آیی
 
لباس فقر پوشی،غرورت را برای تکه نانی به زیر پای نامردان بیندازی
 
و شب آهسته و خسته ، تهی دست و زبان بسته
 
به سوی خانه باز آیی !
 
زمین و اسمان را کفر میگویی ! نمی گویی ؟
 
خداوندا اگر در روز گرما خیز تابستان
 
تنت بر سایه ی دیوار بگشای
 
لبت بر کاسه ی مسی قیراندود بگزاری
 
و قدری آن طرف تر عمارت های مرمرین بینی
 
و اعصابت برای سکه ای این سو و آن سو در روان باشد
 
زمین و آسمان را کفر می گویی ! نمی گویی ؟
 
خداوندا اگر روزی بشر گردی
 
زحال بندگانت با خبر گردی
 
پشیمان می شوی از قصه ی خلقت
 
از این بودن ، از این ماندن
 
خداوندا تو مسئولی !
 
خداوندا !
 
تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
 
چه رنجی میکشد آن کس که انسان است
 
و از احساس سرشار است

نظرات شما عزیزان:

امیر ماهان
ساعت18:20---6 اسفند 1390
عالی بود این متن..... ایول

میلاد
ساعت14:19---6 اسفند 1390
سلام وبت قشنگه مهسا جون بازم به وب من سر بزن ممنون

bahar
ساعت8:41---23 بهمن 1390
kheyli khub bud lotfan bazam az in neveshtehaye in tipi bazarid

عسل
ساعت9:59---19 بهمن 1390
قشنگ بود ولی چرا اینقدر دیر آپ می کنید هر دفعه که سر می زنم همینه !

سورنا ....
ساعت10:13---30 شهريور 1390
عزیزم بیا وبلاگ رو اپ کن
ااااااااااا
من که اپ کردم زود وبلاگ رو اپ کنید


هستی
ساعت17:58---17 شهريور 1390
واقعا چقدر سخته زندگی

shayan
ساعت18:37---4 شهريور 1390
BRAVOOOOOOOOOOOOOOO

سورنا ....
ساعت11:39---24 تير 1390
دل دیوانه که تنگ است مراقب باشید

بی جهت در پی جنگ است مراقب باشید

از کنارش که گذشتید چرا خندید؟؟؟؟

دمِ دستش پرِ سنگ است مراقب باشید

به شما خیره اگر ماند نترسید اما...ادامه در وبلاك
سلام
خيلي ها زود فراموش مي كنند تو يكي از اونايي كه زوى يادت ميره
من بهت سر نزنم تو نمي گي من يه برادر دارم بزار بهش سر بزنم
راستي شعر هاي خودت هم كه معلوم نيست كجاست
دلم تنك شده نمي دوني جقدر سخته....


shabnam
ساعت18:21---27 بهمن 1389
mahsa up kon kojaiiiii

نگین
ساعت21:19---15 بهمن 1389


hamed
ساعت20:42---15 بهمن 1389
shad tar benevis savab dare bekhoda

meli
ساعت19:09---12 بهمن 1389
tooooooooope

الناز
ساعت14:17---10 بهمن 1389
نینینیی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 / 11 / 1398برچسب:,ساعت 13:54 توسط mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com